کفسابی نماشویی

موارد مهم کفسابی خوب

اطلاعات مهم در خصوص کفسابی

 در خصوص کفسابی لازم است بدانید که دستگاه کفسابی در دو نوع برق تک فاز و برق سه فاز وجود دارد، دستگاه با برق سه فاز قوی تر و حاصل کارش با کیفیت تر است. منازلی که مجهز به آسانسور هستند، مجهز به برق سه فاز می باشند. هزینه کفسابی با دستگاه برق تکفاز بیشتر از سه فاز است.سنگی که از سنگ فروشی خریداری می کنیم قبلا ساب خورده است و برای صرفجویی می توانید سنگ خام (ساب نخورده) خریداری کنیم که بسیار ارزان تر و پس از اجرای آن در کار آن را کفسابی کنید. تعداد دفعات پرداخت کفسابی کامل 9 دست می باشد و در صورت نیاز تکرار می شود.

 نکات مهم در نتایج کفسابی خوب

نکاتی مهمی که بعد از اجرای کفسابی باید به آنها توجه کرد به عبارتی نتایج کفسابی باید به شرح زیر باشد یکدست و یک نواخت است و تفاوتی در شفافیت قسمتهای مختلف سنگ نیست، لقمه های مرقوب در ساب چنین نتیجه ای خواهد داشت.بندکشی سنگها خالی نیست.کناره ی دیوار که در دسترس دستگاه نیست نیز بصورت دستی ساب خورده است.پستی و بلندی سنگها کاملا از بین رفته.س از اتمام کار دیواره ها و گوشه و کنار باید نظافت شود و فاضلاب ساب بطور کامل از روی زمین حمع آوری می شود.

 ویژگی های کفسابی خوب

یک کفسابی خوب و با تجربه علاوه بر اینکه باید از تجهیزات مناسب کفسابی استفاده نماید باید تجربه , معارت و اطلاعات کافی در خصوص انواع متریال ساختمانی داشته باشد و .با تجربه است و می تواند آدرس برای نمونه کار اعلام کند. کلیه هزینه ای کار را قبل از اجرا در میان می گذارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *