چگونه سنگ را براق کنیم

چگونه سنگ را براق کنیم ؟

فرقی نمی کند که برای اولین بار به ساختمان نوساز خودتان وارد شده باشید یا این که در خانه ای با چندین دهه عمر با کف و نمای سنگی سکونت داشته باشید؛ چون در هر صورت مسلما از دیدن سنگ هایی کدر و پر از لکه و تیرگی لذت نخواهید برد و سوال ” چگونه سنگ را براق کنیم ؟ ” ذهنتان را اشغال خواهد کرد.

راه هایی نه چندان مفید برای براق کردن سنگ

• اگر که از دوستان و آشنایان خودتان و یا از طریق جستجو در اینترنت بپرسید که چگونه سنگ را براق کنیم ، به جواب های زیاد و گهگاه ضد و نقیضی خواهید رسید! برخی از افراد و یا سایت ها ممکن است که به شما پیشنهاد استفاده از جوهر نمک را بدهند. جوهر نمک در تماس با سنگ، ایجاد گاز دی اکسید کربن می کند و همین گاز منجر به ایجاد لکه های گسترده و تیره ای بر روی سنگ ها خواهد شد. بنابراین اصلا روش هوشمندانه ای برای پاک کردن سنگ نیست.
• حتی استفاده از قوی ترین مواد شوینده و پاک کننده هم اگر بدون توجه به جنس سنگ و درجه اسیدیته ای که دارند به کار روند، نمی توانند به شما کمکی بکنند.

پس چگونه سنگ را براق کنیم ؟

پاسخ سوال شما خیلی ساده است. کفسابی و به عبارت دیگر سنگسابی، به شما کمک می کند که سنگ هایی براق و درخشان داشته باشید.
• دستگاه های کفسابی، پد های الماسی دارند که به سرعت آن برق و شفافیتی که از سنگ هایتان انتظار دارید را برایتان فراهم می کنند.
•   در روش Honing که یک روش نسبتا تهاجمی هست، با استفاده از دیسک های الماسی، لایه ای از روی سنگ را با ظرافت می شکنند و برمی دارند.
• کریستالیزاسیون هم یک روش شستشوی شیمیایی است که بیشتر برای مناطقی که رفت و آمد بالایی دارند از آن استفاده می کنیم. به این طریق شما از یک سری کریستالیزور برای درخشان تر کردن کف استفاده می کنید که به روش لهستانی هم معروف است.
• پس از این که از لقمه های زبر و به تدریج نرم تر برای ساب زدن سنگ ها استفاده شد، می توانید لایه ای از مواد نانو را بر روی سنگ بمالید تا درخشندگی و پاکیزگی آن برای مدت طولانی تری حفظ شود.

همان طور که سطح مواج یک دریاچه به درخشندگی سطح صاف آن نیست، ساب زنی ( کفسابی و سنگسابی ) به شما کمک می کند که با رفع پستی ها و بلندی های سنگ، درخشندگی و براقیت را به سطح کف و نمای خودتان برگردانید. برای این کار باید از دفاتر خدمات درمانی با تجربه کمک بگیرید تا پرسنلی مجرب و آموزش دیده را به شما معرفی بکنند تا کار سنگسابی و براق کردن سنگ های منازل و ساختمان های شما را انجام دهند و به علاوه این کار را با هزینه ای منصفانه برای شما انجام بدهند و به پاسخ سوال شما در مورد این که چگونه سنگ را براق کنیم ، پاسخ بدهند.

جلا دادن سنگ کف     ,      جلا دهنده سنگ  , براق کردن سنگ

درخشندگی سنگ    ,   درخشان کردن سنگ کف  ,

روش براق کردن سنگ   ,   شیشه ای کردن سنگ